Deletedmom127 Kızlar bir kere değil artık kaç gündür bebeğim telefon gibi titriyor. Çok merak ediyorum derdi ne aceba? İnternette bişey bulamadım
Zuleyha85 Deletedmom127 29 haftalığım aynı şeyi bende yaşıyorum ne olduğunu bende anlamıyorum bebek hıçkırıyor dediler ama 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
duygusm Deletedmom127 Ben de merak etmiştim, 28. hafta civarından itibaren kavrama yeteneği gelişiyor ve kordonuyla oynuyormuş 😊 çok komik geliyor hatta titretince 😊😊
Esraozturk92 Deletedmom127 evet okumuştum biyerde kordonunu cekistirince anne onu titreme gibi hissedermjs ama korkulacak bişey değil
Adel001 Esraozturk92 Deletedmom127 ya siz böyle yazınca insan bi daha meraklı oluyo ya çabukcak o haftalara gelsemde hissetsem diye❤️😍
Akdenizbebisi Aaaa bende bilmiyordum bunu bende de geçen gün olmuştu 😥 keşke içeriye 1 2 oyuncak yollayabilsek en azından kordonu bıraksa 😟😟 kordondan korkuyorum
Deletedmom127 Akdenizbebisi 😂😂😂 HAHAHAHAHAAH 😂 😂 öyle bi yazdın ki sanki zindana bişeyler gönderelim gibisinden
Gizemkara21 Akdenizbebisi hahah geçen gün benimkide aynısını yapınca kızım sana oyuncak yollayayım mı ne istersin söylede onu yutayım diye konuşunca eşim kahkahaya boğuldu 😀