Aydan123 Hamileliyimin ilk gunlerinden wimdiye kadar 18ci haftadayim wu anda dudaklarim cok kotu oldu kurudu catlamaya bawladi son zamanlarda iyice kotulewdi kanama falan oluyo cok aciyo neden ola bilir bilen varmi 😒
Nursemom27 Aydan123 az su içiyorsan ondan olabilir bir de zaten hamilelikte cildimiz de aşırı kuruyor bol nemlendirici kullan bol su iç benim bulduğum çözümler bu 🤷🏻♀️
bukleliana Aydan123 ben çok su içiyorum. Ona rağmen bende de başından itibaren var. 25. Haftadayım. Hala da devam ediyor. Çatlıyor ve kabuk kabuk kalkıyor. Acıyor
Sirius223 Aydan123 bepantol dudak bakim kremi ile ben biraz o kuruma ve kanamalari onledim. Belki sizede faydası olur.
Aydan123 M-o-r-58 bende fazla icemiyorum susuzlukdan o zaman her halde gittikce kotulewiyi anlamadimki havada soguk oldugu icin cok su tuketemiyorum 😕
Aydan123 bukleliana zayifladimiz icin oluyor her halde eksikler oluyo aksam aynada bakdim gitdikce karaliyo ozellikle alt dudagim gulemiyorum bile hemen kaniyo dartildigi icin 😫
Srpplt Aydan123 ben de de var aynı sorun ama benm hamileligin basindan beri burnum tıkalı oldugu icin geve agzimdan nefes aliyorum ondan oluyor gun icinde 15 20 kez dudak mremi surmeme ragmen gecmedi yeteri kadarda su iciyirum ama gecmiyor malesef 🤷♀️
Aydan123 Srpplt her halde cildimiz kuruyo zaten bawlarda saclarim dokulmuyodu artik saclarimda dokuluyo diwlerimde agri var hamilelik zormuw Allah hepimizin yardimcisi olsun🤲😘
Tbakc Günde 2.5 litre suyun altına hic düşmedim hep kontrollü içtim Yani ama ona rağmen bende de var çatlak ve acımasız kanama sanırım Buda gebeliğin getirdiği normal bisey
Aydan123 Baloglum93 suyu icmiyorum fazla bilemedim her halde ondan oluyo bende cok zor geciyo zaten hamilelik Allah yardimcimiz olsun 🤲😘
MrsYay Benim de üst dudağım geceleri resmen ikiye ayrılıyor komidinin üzerinde hep balsam var gece kalkıp sürüyorum. Benim susuzluktan değil gece doğalgaz içeride ki nemi kuruttuğu için oluyor. Gece sabaha kadar bile 1.5lt su şişesini bitiriyorum 🤠
Gktrkzbn2020 Susuzluktan demişler ama günde benim kadar su içen yoktur heralde. Dudaklarım çatlıyor kanıyor. Vazelin çok iyi geliyor
Edaliiii Bende bol bol su içiyorum ama malesef çatlıyor. Hiç bir kremde fayda etmiyor. Bir süre sonra o yarıklar kapanmıyor bile konuşamıyor insan acıdan..
Nur-11 Hamileliğimin basından beri var benimde millet ruj mu sürdün diyordu kızarıklığından şimdi de hapşırınca falan direk derin yırtık gibi olup kanamaya başlıyor insallah bu sıkıntılar doğumdan sonra geçer 🤲
Aydan123 Nursah06 bilemiyorum artik ilaclardan zaten sinirlerim bozuk bir tarafda diw agrisi bi tarafda dudak agrisi sinirlerim bozuluyo 😒
MelikeAkin Aydan123 cunku senin butun enerjini emiyor bebek sen ne kadar cok su icersen ne kadar cok saglikli beslenirsen senin yanina kar kalir canm 30.haftama girdim birak kuruma catlamayi sisti artik odemden sen dusun cok normal seyler