Merveeemmm Kızlar 39 haftalık oldum bebeğim çok hareketli artk doğsun istiyorum bu arada cinsiyetimiz erkek siz kaç haftalık doğum yaptınız
semiyec Merveeemmm 39 haftalikken dogum yapmistim pasami suan tam 39 haftaligim prensesime hamileyim ve adet agrisi gbi girip girip cikiyor hareketleride fazlalasti devinmesi canimi yakiyor hadi hayrlsi
Vera34 İlk bebeğimi, kızımı 43. haftanın içinde kucağıma almıştım çok nazlıydı bizi çok bekletti😌 şimdi oğluma 40+2 günlük hamileyim oda ablası gibi nazlı ve bizi bekletiyor 😅 sağlıkla kavuşalım bebeklerimize İnşaAllah..
Busemasalpoyraz Gktrkzbn2020 seninle aynıyız bugün doğum baslatilcak acilma var sanci yok dualarnizi eksik etmeyb 🙏 korkuyorum
Gktrkzbn2020 Busemasalpoyraz bende kontrole geldim bakalım doktor ne diyecek 😏 Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım
Gktrkzbn2020 Busemasalpoyraz korkma cnm sakin ol bol bol dua et. Lâ ilâhe illâ ente subhâneke innî kuntu minez zâlimîn. Yunusun duası
Vera34 Nrsn5 ilk doğumum sezeryan makat gelişiydi. Şuan ssvd deneyeceğiz ondan bekliyoruz belki sancı, açılma olur diye bakalım pazartesi günü gideceğim doktora belki yatışımı verir