Merhaba arkadaşlar tedavimin dördüncü ayında hamile kaldım 29 ocakta doğum yapıp 30 ocakta bebeğimi kaybettim şuan boşlukta gibiyim ve koşa bi süre sonra tekrardan bebek istiyorum ve pkoluyum etrafında veya kendisi pkolu olupta ikinci gebeliklerini tedavisiz kalan var mı lütfen bana umut olun arkadaşlar 😔