Defne92 arkadaşım bunu burada sormayın yaptırsam mı yaptırmasam mı diye düşününce çok saçma değil mi? Bu beneğiniz için yapılan bir test bunu bu şekilde sorunca burdaki insanlarıda vebale sokuyorsunuz doktorunuzu dinleyin burda çok gördüm kimisinin doktoru gerek yok diyor kiminin kesin yaptırıcaksın diyor yani kişiye göre. O yüzden DOKTORUNUZA sorun.