tuzi34 Arkadaşlar 29 haftalık hamileyim bebeğimin hareketleri çok düzensiz bazen hiç hissetmiyorum tatlı yememe rağmen hareket etmiyor korkuyorum normal mi 😞
candanote tuzi34 Ama hareket ediyor hissediyorsun demi? Benimde 29 hatta dün acile bile gitmeyi düşündüm bu sebeple. Bir post okudum burda aynı şekilde yaşayanlar varmış 34 haftalarda dahi az hissedenleri okuyunca evham yapmayım dedim.Ama pts kontrolüm var sorcam tabiki.
BusraAydogan14 tuzi34 Normal canım bı de gittikçe alanları da daralıyor bende korkuyorum 36 haftalığım ama biraz fazla düşünüyoruz sanırım 😊
zelis63 tuzi34 canm benmde o haftalarda gercekten çok yoğun değildi şimdi 32+5 oldum son 3 gündür felaket çok net ve can acıtıcı hareketlerini hissediyorm zamanla artar ama aşırı aZalma varsa 7 8 saat hissetmiyosan bir görünsen iyi olur
tuzi34 candanote normalde hissediyordum sık sık olmasada ara ara bugün hiç hissetmedim sabah saati oldu hala hareket etmesini bekliyorum tatlı yedim bakalım
tuzi34 BusraAydogan14 ya gün içinde bir iki defa hissetsemde olurdu bu saate kadar hiç hissetmedim sabah oldu 😔
Adige09 BusraAydogan14 benimde 37 olucaz hareketleri bariz azaldi cunku yeri daraldi kalmadi yani ancak kayıyor ayaklarını bile hareket ettiremiyir yazik garipler 😄
tuzi34 zelis63 benimde çok yoğun değil normalde de değil ama yemekten sonra ya da çaydan içtikten sonra mutlaka oynardı son kez birşeyler yiyip uzanıp hareket etmesini bekliyicem
Havva_cskn tuzi34 o haftalar da 8 saat hissetmedim die hastaneye gitmiştim vucut yorgunlugu uykusuzluk ve açlık olabilir dedi doktor ultrasyonda kıpır kıprdi kendi vucut yorgunlugundan hisetmiyor olabilirsin ayrica bebekte henuz cok kücuk her hareketini hissetmen zor dedi yemek yiyip sol tarafa yatip hic biseyle ilgilenmeden sadece bebegin hareketini takip ederek 2 saat boyunca yatmam gerektigini söyledi
tuzi34 Havva_cskn hepsini yaptım yemek yedim tatlı yedim yatağa girdiğimden beri hareketsizim hareket etmesini bekliyorum
Havva_cskn tuzi34 canim ya insallah sorun yoktur içini ferah tut biraz uyu dinlen istersen tabi çok zor aklinda o korku varken saglicakla kucagina alırsin insallah 🤗 haber ver merak ederim ben
Babyone tuzi34 canım sırt ustu uzan tatlı ye ara vermeden uzan hatta karnıma tlefondan muzık acıp koy sesını cok acmadan
Zeyk Ben böyle durumlara normal demeye korkarım herkesin yavrusu aynı degil, her gebelikte aynı gitmiyor. Benim doktorum gün içinde hiç hareket hissetmezsen durma hemen gel demişti.
Aslima tuzi34 bende tam bu komuyla ilgili post acicaktim. Bende 18+6 azcıkta olsa hissediyodum damar seyirmesi gibi ama bugün hiç hissetmedim dün asi oldum hemşire bebeğin kalp atışını falan dinledi baya bastıra bastıra. Bide bebek aşağıda dedi gelde korkma bugünde hareket hissetmiyorum hiç. Normal mi acaba bosunami korkuyorum ki. Bilen varmı kızlar
Adige09 Bebeği hareket etmeyenler tavsiye Soğuk su icin ardından cikolata yiyin sağiniza ya da solunuza yatın 🤫 devamli gelecektir.Gecen hafta NST ye girdiğimde hic hareket etmeyen bebiş eve gelince bunlari yapınca kudurdu 😂
Aslima Adige09 çikolata yedim bişey olmadı daha. Soğuk sudan da üşüşürsem o da kötü. Bide bugün sağ böğrüm de bo ağrı giriyo cikiyo sisigo orası bağırsaklarım sancıyı hatta nedense anlamadım
Adige09 Aslima bebek uyuyor olabilir streslendiysen hareket etmez yorulduysan etmez.. Vb yat dinlen rahatlamaya bak
Aslima Adige09 yani hemşire bebek assagida diyince korktum üzüldüm tabi. Şimdide hareket etmiyor diye kafamı ona taktım. Bide sağ böğrüm de bi ağrı şişlik var bağırsağıma şancı yapıyor hatta neden olabilir sizdede oldumu canım