Hamile anneler 30+1 haftalık hamileyim. 2 gündür basım çok ağrıyordu sürekli uyudum, dinlenmeye çalıştım. Yaklaşık 3 saattir karnım ve belim ağrıyor. Yemek yedim 1 tabak bebek hareket ediyor mu diye sıkıntısı yok. Karın agrım geçer diye duşa girdim geçmedi. Ayaklarımı uzattım yattım 1 saattir sürekli kasılıp duruyor ve sanki gaz sancısı çeker gibi karnımın ici ağrıyor bildiğiniz.. Vajinada da ufak baskılar var. Bu haftalarda normal mi??