fjolla ya kizlar bisey daha sorucam ben size benim doktorum beni kontrole her 3 hafta yada 2 hafta cagereyor 3 aya kadar boyle diyo konteol amacli boyle sik sik kontrole giden var mi
Cns33 fjolla Vala benı ilk aylar ayda Bı alıyordu 30haftadan sonra 2haftaya Bı cagırmaya basladı su an 32 haftalıgız yenı gıttım 34de gıtcem tekrar
Ebru-isil Evet ilk başlarda 3 haftada bir çağırıyordu sonra ayda 1 Bazen 1bucuk ayda bir çağırıyordu. Yine ayda 1 şeklinde devam ediyor şimdilik.
fjolla tesekur ederim kizlar cunku merak ediyodum sik gitmekten bi zarar cikar mi cunku ben kendimde her 2 hafta gitmek istiyorum bari hareketlerini duyana kadar boyle olsa