Kızlar şunuda söyliyim, biliyorum doğum yaptığınızda insanlar “ay sütün var mı, yok mu” diye sizi sürekli sıkacaktır, hiç aldırış etmeyin. Evet anne sütü çok önemli bebek için ama gelmiyosada zorlamanın anlamı yok, bebeğinizi aç bırakmak yerine mama takviyesi alabilirsiniz. Anne ve bebeğin stresten uzak olması her şeyden önemli emin olun. Kendinizide asla suçlamayın bunun için... Ben kendimi şimdiden alıştırdım, sütüm yetmezse diretmeden mamaya başlicam, kim ne derse desin benim bebeğim ve onun için en önemli şey benim ve benim akıl sağlığım, bedensel sağlığım ki ona yetebileyim..