Tugba1tugba benim annem de aynı durumda aslında ama kadıncağız zar zor vize aldı yine de geliyor sırf ben yalnız kalmayım diye eger ben de Türkiye’de olsaydim yada annemin yakınında mutlaka annemde kalırdım,el birliğiyle bakilirdi eşim şuan da izin verse git Türkiye’de doğur annenlerde kal dese bir dk durmam giderim doğurmak üzere olmam ve annemle kardeşlerimin vizeleri hazır olduğu halde.kendi evimde rahat edecek olsam da orası da sonuçta benim evim neden rahat etmeyim benim nazıma annem babamdan kardeşlerimden başka kim oynar hele de benimkisi gibi bir kocaniz varsa 🤦🏻♀️Elini bir ise sürmeyen 😒hem kardeşlerin baban zorlanmaz hem sen rahat edersin hem annenin gözü arkada kalmaz bence🤷🏻♀️Baktın olmuyor rahat edemiyorsun çıkar evine gelirsin anne ben evime gideceğim diye eşimde kalıyor aklım dersin.eger eşin sorun yapmıyorsa kalmana düşünme bile bence