Bende cok yasadım halada yasıyorum 3 gündür şükür sıkıntım yok bende cok uyanıyor geride uyumuyordum oda hava nemlendiricisi aldım bas ucuma acıyorum birde gece lambası 3 gündür ses yok birde evdeki sıcaklıkdan dolayı olurmuş evimiz kalöriferli içerdeki hvayı kuruturmuş bide doktor dilinde bebek büyüdükce nefes kontrlermizew sıkıntı olurmuş burun kılcal damar lar şişermiş aman işte cok sebebi var 😀 alışıyoruz artık o yüzden bol bol yürüyüşmüş😀