Arkadaslar adetim her ay düzenli olurdu. Ama busefer 3 gün gecikti yarın 4. Gün olacak eger hasta olmazsam. Ama kasıklarımda agrı var. Adet olacakmısım gibi agrılar oluyo ama olamıyorum, sizcede hamile olabilirmiyim. Kan tahlili verdim ama 1 hafta snra belli olurmus. Yurtdısında yasadıgım için bu işlemler uzun sürüyor, acıkcası test yapmayana korkuyorum Çnkü 1 senedir çocuk istiyoruz. Eger basından gecen varsa yardımcı olabilirmisiniz, testi kaç gün gectik ten snra yapim, 🙏