Ben 16.haftamda hissettim ama kıyas yapın diye demiyorum doktoruma sordum normali 18 sonrasıdır ama senin karnın düz ve yağsız olduğu için daha erken hissetmen normal dedi. Sebebi zayıflıkmış yani yoksa siz zaten normal zamanlarda hissedecekseniz daha erken olanların genelde zayıf oldukları için oluyor benim gibi...sizinki normal yani. Bu arada evet ilk gebelik ve kız büyük ihtimal dedi dr.