38+1 de çatı muayenesi oldum . Bence hiç korkmayın hiç acıyan zor birşey değil 🙏 ama benim muayene sonra hiçbirşeyim yokken belim ve karın ağrım oluştu ve hala ne oturabiliyorum yatabiliyorum var mı benim gibi olan ? Birde çok kanamam var parça parça