zeyzey36 Zeynep15-87 ben gidiyorum canım çok memnunum daha önce 1 kez reşat beye gittim çok ilgisizdi beğenmedim Sevdasoner16
Sinemneset Sevdasoner16 ya ben bir kere gittim eşime düşük yapar demiş arkadaşımın eşinede bebek öldü demiş şakasına böyle bit şey olabilir mi ya
Sevdasoner16 zeyzey36 aslında cok ilgili ilk gittigim zaman bendede öyleydi hatta degistircektim ama ilkde resmi oluyor sonra alisinca cok rahat
Umut91 Bende şuan Kemal beye gidiyorum gayet memnunum . Düşük yapmıştım kürtajı da o yaptı ve adet görmeden hamile kaldım .
hemsireanaa Ozlemmmmm 24 haftalığım cnm tüp bebekle hamileyim kemal bey benim kayınvalidemin doktoruymuş çocuklarını onda doğum yapmış çok memnunuz