Bence kesin üşüttük. Açım yiyorum midem yanıyor, sürekli geri geliyor çıkarmamak için kendimi avutuyorum. Yemiyorum bu sefer gaz sancisindan duramiyorhm.Dışkı normaldi 2 gündür resmen kabızim, arada bir ateşim çıkıyor. Doktoruda aradım salgın var ateşin düşmezse gel yoksa hastaneye ayak basma dedi. Ne edeceğim şaşırdım valla