[silindi] Merhaba cici hamişler mayısta ki bebişleriniz için neler aldınız kısa kollu giydirilir mi sizce yoksa uzun kollu çıtçıtlı tulumlar mi tercih etmeliyiz
gtitiz23 [silindi] merhaba henüz birşey almadım cnm bncede çok fazla kıyafet alınmamalı çünkü çabuk büyüyor larmş
Tuba_41 [silindi] çıtçıtlılarını kısa kollu ama dış kıyafetlerin hepsini uzun kollu aldım Mayıs sıcak olmuyor ve bebek için kısa kollu giydirilecek bir ay değil 😚
Esryk [silindi] uzun kollu tercih etmeyi düşünüyorum ilk etapta belki bi kaç yazlık bir şey sonra duruma göre alacağım
Merve-26 [silindi] Daha alışverişe yeni başlicam kafamda deli sorular havalar güzel olur heralde nasıl kiyafetler almak lazım kalin alip terletmek ince alıp üşütmek istemem mayisda tam arada bi mevsim ne giyeceğimizi biz bile bilemiyoruz😄
Eminapasali Selam 10 Mayıs insallah ben hem ince hem kalın aldım badileri genelde uzun kollu tercih ettim zaten 40 çıktıktan sonra yaza geçiyoruz
Seymen1905 Ben hem uzun hem kısa kollu aldım battaniye hem ince hem kalın aldım daha sadece kıyafetleri aldım bide 3-6 ay aldım 0-3 ay çok küçük geldi gözüme bakalım 32 de sonra tammalicam inşAllah
Aden_simay Ben hem kışlık hem yazlık aldım ama daha çok uzun kollu giydiririm diye düşünüyorum bulunduğumuz yerden kaynaklı hasta olmasından korkuyorum