Merhaba hanımlar. İlk gebeligim normal doğumla oldu. Bana hemoroid hatırası bıraktı. Onbir ay oldu ama düzelmedi. Şimdi ikinci gebeligim. Normal doğuma engel oluşturur mu. Şu an onbir haftaligim. Duzelmesi için ne yapabilirim. Bilgisi olan varmı. Kafamı çok kurcalıyor su an