Burc91 benim 33. Haftada ayak bileklerim sismeye basladi simdi 35.haftadayim ikiz gebeyim. Doktor baktığında dun ödem cok fazla çıktı. Dize kadar sisiyor bazen🤦🏻♀️ Ama ellerde ve yüzümde hicbir sey yok. Yediklerime dikkat etmeme, tuz tüketimini birakmama ragmen boyle oldu😒 bir tane botum dışında hicbiri olmuyor, ayağımda sürekli o var😃😃 ama buna rağmen kilomda düşüş olmuş🤔