Kızlar merhaba. Ben 35+5 haftalık hamileyim, idrar yolu enfeksiyonum var, antibiyotik kullandım ama geçmemiş. Doktorum bugün şaşe verdi birazdan içeceğim. Bir de idrar kültürü verdim ama o da üç gün sonra çıkacak. Benimle aynı durumda olan var mı? Bebeğe geçer diye çok korkuyorum, böyle bir ihtimal n yazık ki varmış. Doğumdan sonra belli olacak geçip geçmediği.