Arkadaşlar merhaba;
Benim evim çok küçük. Bu sebeple kurutma makinası aldım. Bebek için ayrıca bir oda var sadece. Bebek kıyafetlerini kurutma makinesinde kurutmak zorunda kalıcam ama içimde çok rahat değil. Makinaya atmazsam koridorda kurutmam lazım oda nem yapıyor çok zararlı😞 kurutma kullanan var mı ?