Prensesannesi2 benimde 2. Gebelik. Ilkini 17+2 de hissettim hep aklim ordaydi aha tekme atti aha aticak.
Simdikini 16+0da hissettim. Belki oncedende hissedilirdi bilmiyorum ama bagirsaktaki gaz hareketleri yuzunden oncesinde fark edemedim.
Birazda dediginiz gibi cocukla ugrasirken yorgunluktan karnimizdakini unutuyoruz. Aklimiz orda olmuyor ki 😊 varsa yoksa disardaki cocuk 😅
Bizimkide 1 yasinda bu arada o yuzden kendimi ve karnimdakini dinliycek vaktim yok 😅