Melisabkc Kizlar selam bebeğim yan değil bacaklar asağı kafa yukarda duruyor sebepleri nedir ne yapmam gerekir? Henüz 20.haftadayım nedense onu bu sefer tam göremeyince bi kötü oldum 😞
ZhraB Melisabkc bn daha 28 haftaym ve bebegın bası bacagı nerde hic bilmıym sen nasıl anlıyabılıyon 🙄🤔bnm ilk bebek
SedaSoner Melisabkc bende aynı surumdayım 21+6 şuan. Bebeğim 15 gündür doktor tabiriyle makat geliş pozisyonunda. Tesadüf ki ben de öyleymişim ve öyle doğmuşum. Doktorum daha çok erken 36. Haftaya kadar yolu var dönmesinin dedi. Bir de ayaklarını uzanınca hep havada tutmaya çalış dedi. Habire rahmimin üstünü tekmeliyor bi de mideme çok yanma yapıyor kafası yukarda olduğu için. Dua edicez napalım 😅
SedaSoner Melisabkc buarada tam görememen de ters duruşuyla alakalı değil artık büyüdüğünden. Önceden ekrana tam sığıyordu artık büyüdüklerinden sığmıyorlar doktor mecbur parça parça bakıyor canını sıkma ♥️
zeynep_2020 zeynep_2020 Melisabkc birde doktor dediki belki o şekilde rahat ediyor dedi o yüzden öyle duruyor dedi benim tosbik uyuyordu zaten uyanmadı bile doktor uyandıramadı 😂😂
Melisabkc SedaSoner yaa böyle oturur pozisyonda duruyorlar ya rahat mı diye düşünüyorum herhangi bir zararı olur mu 😞
ZhraB Melisabkc evt doktor banada dedi ama sonra kendni cevırıyor nerde Nasıl bilmıym blli olmuyo yanii 🤣
SedaSoner Melisabkc bugün detaylı ultrasona girdim benimde rahat mı diye şüphelerim vardı. Doktor hiç dert etme rahat etmese kendini çevirir zaten dedi. Sadece kafası yukarda olduğu için elleri rahat hareket ettirmez o sebeple hep yüzüne kafasına koyar dedi ki öyle de oldu bugün ultrasonda hep yüzünü kapattı 🙈
Derin_20 Melisabkc Benimkide aynı canım 27.haftam doktor doğuma kadar normale döner dedi ama bakalım o tekmeler beni mahvetti zaten uyku uyutmuyor bazen😄
Asumann Melisabkc bende 20. Haftada gittiğimdekafası yukardaydı ayakları aşağıda demişti dr. Bi zararı olacağını sanmıyorum. Şuan 22+2 yiz bakalım gittiğimde nasıl görecem
Melisabkc zeynep_2020 inşallah onlar iyiyse sıkıntı yok tek endişem o yondendı kimse olumsuz bısey yazmamış ıcım rahatladı bıraz 😔
SedaSoner Melisabkc ay ne demek hormonlar vs yeterince zorluyor zaten bi de bunları dert etmeyelim kendimize 🥰
AATozarr Melisabkc Nasıl bir rahatlıksa bizimki de makat geliş 7 haftadır dönecek diye bekliyorum ama artık dönmez herhalde ayakları ağrıdıkça vuruyo anasına canı sağolasıca😂
Susamanne 31+3 üm 27. Hafta içinde doğum pozisyonu almıştı fakat şuan yine makat duruş bende makat duruş doğmuşum erken dgum riskim var zaten muhtemelen döner dedi doktorum zamanını beklerse dönme ihtimali yüksekmiş son haftada bile dönebiliyorlarmış