Eliferbil Kızlar merhaba ben 30+5 deyim ve inanılmaz bi baş agrım var zonkluyor resmen basına gelen var mi gün boyu geçer dedim ama yok dağa beter oluyor
Aydanaydn Eliferbil bnmde iki gündür ağrıyordu kan şekerim düşmüş . Şekerinizie ve tansiyonunuza bakın bence