nurmerve Yarın doktor kontrolüm var keseyi görmek için çağırdı kızlar dua edin de insallah keseyi de görürüm kalp atışını da duyarım çok tedirginim korkuyorum bi aksilik olcak diye.. Ilk gebeligim 7 haftalık şuan 😌
Nurdann__25 nurmerve Canım bende senin gibiydim günler saatler geçmiyordu nerdeyse kese görecekmiyim kalp atışını duyacakmıyım diye stres yapma Allah’ın izniyle keseyide görürsün kalp atışınıda duyarsın bebişinin inşallah 🙏
UrasEgeninannesi nurmerve Rabbim hevesini kursağında koymasın sağ salim al kucağına inşallah canım yavrunu. Hepimizin yavrusunu Allah bize bağışlasın inşallah ❤️🤲🏻
Gzmsydr nurmerve inşallah görürsün canım 5 haftada kese gördük 7+1de kalp atışını dinledim yarin sekizinci haftamız olucak :))
ilkimm_ İnşallah görürsün keseyi bizde keseyi görmek için sabırsızlanmıştık inşallah olur diye gidene kadar hastaneye Yasin Suresini dinledik arabada bol bol dua et
nurmerve ilkimm_ inşallah canım 2 haftadan beri bekliyorum korku endise herşey var bi yandan gitmek bile istemiyorum olumsuz bisey duycam diye
Gzmsydr nurmerve inşallah canım korkma içini rahat tut iyi düşün yarin görünce rahatlarsın bende yarin genel kontrole gidicem guzel haberlerini yazarsın:)
Gzmsydr nurmerve sağlıklı olsun da canım en önemlisi o ilk gebelik sanırım bol bol dinlen şu 3 aya kadar ben ole yapicam :)
Gupssse nurmerve güzel düşün güzel.olsun kendini de kötü düşüncelerle çok yorma .Allah in izni ile görürsün inş. Ayrıca tek derdimiz hamile kalmak sanıyorduk yanılmışız hanımlar kese kalp atışı derken maraton uzun;))
nurmerve Gupssse gerçekten de öyle ben testte 2 çift çizgi çıktı mı hersey biter diyodum yook yeni başlıyormuş meğersem 9 ay Allah bize de eşlerimize de sabır versin zor bir süreç 😊
nurmerve Gzmsydr evet canım ilk gebeligim bazen ağrılarım cok oluyor korkuyorum ama dinlenince hafifliyor mecbur yatıyoruz artik :)