Emfa06 Hanımlar. 30+4 günlük hamileyim. Bugün kontrolüm vardı doktorum acilman yok ama bebeğin kafası aşağıda dedi. Ne yapmam gerek dikkat etmem icin dedim ama yanıt alamadım. Böyle başına gelen varmi . Napmam gerekiyor.
Nilay35 Emfa06 hic bsey yapmana gerek yok cnn 38+6yız hala beklemedeyiz bizimkisi de 29 haftadan beri bas asagi pozisyonda
Mervettas Emfa06 nasıl asagida pozisyon olarak mi duruş şekli yoksa kanala girme anlamında mi? Benimkisi 26.haftadan beri bas asagi pozisyonda duruyor ama kanala inmedi önemli olan kanala inmemesi. Bende insin diye bakıyorum ne yapabilirim diye 😄
Hatice_mustafa Emfa06 Benim bebeğimde 30+1 de gittiğim kontrolde dönmüş bebek dedi bu güzel bişey doğuma hazırlık yapıyor bebeklerimiz dönmesi güzel canım bizim inş normal doğum şükür şuan 33 +1 bekliyoruz sabırla.