@sumeyyesaruhan benim ikinci gebeliğim ilkinde gebelik şekerim vardı düşükte olsa. 35 haftalık dünkü kontrolde doktorun yanındaki hemşire bana beslenmene dikkat ediyorsun değil mi ilk gebeliğinde şekerin varmış dedi ben daha ağzımı açmadan doktorum aaa dikkat ediyo tabi kadıncağız sadece 19 kilo almış daha ne yapsın dedi gülsem mi ağlasam mı bilemedim🤦♀️🤭🙈