Sbl91nht benim düşükten sonra rahimde yapışıklık vardı, ayrıca rahim inceliğim vardı, onun için gittim. Semra hanım histereskopi operasyonu yaptı. Bu süreçte yapılması gereken genetik testlerimiz de yapıldı, bende kan pıhtılaşması sorunu ortaya çıktı. Bu arada tüp bebeğe de karar verdik, yumurta toplama vs, süreç başladı. Aslında transfer için uygun zamanı beklerken(iş hayatımın biraz hafiflemesini bekliyordum) kendiliğinden hamile kaldığımı öğrendim. İkizlerimi bekliyorum şimdi. Aslında bu süreçte belki de ikizlerim için uygun rahim hazırlığı yapıyormuşuz. Kısmet.
Ama Şişli memorial sürecinde güler yüzlü, ilgili, sürekli beni yakından takip eden bir ekip vardı, ben memnun kaldım.