Kızlar 29+2 haftalığız ama ultrasonda 31+2 haftalık görünüyor minnoşumuz tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım şuan için bir sıkıntımız yok dünde nst ye girdim herşey yolunda dedi doktorumuz. Ama ev işi falan yaparken kasığım belim sırtım hep ağrıyor😔 siz nasıl yapıyorsunuz ev işi yapıyor musunuz?