Esrayksl Kızlar çok ağır bir grip geçiyorum 4 gündür ne içsem yaramadı parol sabah aldım bir tane şuan da da başım çatlıyor günde kaç kez içmek gerekiyor bilen var mı ?
Betl35 Esrayksl Canım benım doktorum gunde 3 kez ıcebilirsin dedi. Parolun gebelikte bir zararı yok. Bende faranjittim şukur atlattım Geçmis olsun bıran oncw ıyıleşırsın umarım💜
Sinem92 Esrayksl benim migrenim var doğum Doktorum da, acile kaldırıldığım zamanki acil doktoru da migren de günde 4 kereye kadar izin vermişti.eğer doktorunuz da öneriyorsa toz zencefili limonla içmenizi öneririm. Ağrıyı hafifletiyor.
Mrvts Esrayksl bende hamileliğimi ateşli grip olduğum bir günde öğrenmiştim 4 doktora gittim hepsi de sabah akşam icebilirsin ateş daha tehlikeli demişti ki o zaman 4 haftaliktim ama bol su iç yanında geçmiş olsun ☺️
Hatice_01 3 kez alabirsin günlük canım bende gripten aldim. Üstelik bana göre antibiyotikde kullandım doktorum vermisti
Busimss Esrayksl parol bende de ise yaramıyor o yüzden minoset kullanıyorum ben ağrımı alıyor doktoruna sorarak dene istersen
Esrayksl Busimss Hiç minoset kullanın demedi doktor sürekli parol diyor o yüzden parolu sordum canım sağolun 🙏
Fuldenden Canım yeni hastalık atlattım ben de. Günde 3 taneye kadar içebileceğimi söyledi doktorum. Çok geçmiş olsun 😊