BusraDevlet83 Vnsgb Aslında şimdi düşündüm de demoralize etmedi. Çünkü ben canlı aşığıyım. Annemlerin de kedisi var adı Aşk. Bayılıyorum ona. ❤
duygusm Zeys İsim soruyorsunuz zannettim, bi an nolur doğru olmasın dedim kendi kendime 😄😄 Ne isimlerle karşılaştık demek ki...
Zeys duygusm ahahahha çok eğlendim ya herkes isim zannetmiş ben de yazarken aklıma geldi isim sorar gibi oldu korse yazsam başlığa kimse cevap vermiyor napayım😄
Osgem2019 Selmaucman şimdi kaç kilosunuz acaba bende 59 kiloydum şimdi 67 kiloyum 1.70 boyumda bedene karar verip alamıyorum ya s mi alsam m mi alsam
Blcns Zeys doğumu bilmiyorum ama hamilelik öncesi yamuna korse alıp kullanmıştım.çok kaliteli parasını da hak ediyor.ciddi incelme de sağlıyor kesinlikle tavsiye ederim
Zeys Blcns evet kaliteli olduğunu duymuştum 500 TL bile olsa değer yazmışlar..beden konusunda endişeliyim s mi m mi alsam 64 le hamile kaldım 75 im şimdi Doğuma 1 ay var 170 boyum da zayıfım ama kemikliyim..
Osgem2019 Cancuu peki beden olarak bir beden büyük almaya ihtiyaç duydunuz mu yoksa aynısı gelir mi sizce ben de bedene karar verip alamıyorum ya
Cancuu Osgem2019 ben kilo olarak o zamanlar 65-68 arasıydım M beden almıştım zaten baya sıkı yinede siz bilirsiniz
Blcns Zeys doğumdan hemen sonra kullanırım diyorsan m al. Ben 64 kilodayken kullanmıştım s almıştım. Olmuştu. Ama hamilelik sonrası hemen incelememiz mümkün değil m olur bence
Zeys Pinkkk16161 hayırlı olsun canım Doğumda zor olmaz mı indir çek 🙄 ben hiç bakmadım bile tayt şort modellere tecrübelerini paylaş kullanınca 😄
duygusm Zeys Evet benden başka da öyle zannedenler varmış 😄😄 korseyle ilgili bilgim yok ama umarım başlık yardımcı olmuştur 😊
Osgem2019 Cancuu doğumdan sonra 60 a düşsem ger dedim yine olur mu 2. 3. Kopçada yoksa genişçe üstümde mi kalır
Cancuu Osgem2019 kilonuzu alırken bi söyleyin aslında bel çevresi ölçüsü isteniyor ama oda hamilelikten sonra nasıl olacağını bilemeyiz , 60 kilo falan olacağını düşünüyosan s bedende olabilir en bol kısmında kullanırsın yanıltmakta istemiyorum
Zeys Blcns m alayım dimi arkadasım s al diyor ama oda çok dar olursa uff kadın olmak ne zor yahu hayatımda korse kullanmadım şimdi mecbur 😊