Newannis Meraba 37.haftadayim bebegim hareket ederken cok afedersiniz vajinaya bicak gibi saplaniyo agri dayanilmicak gibi oluyo zipliyom yerimden yuruyemiyom bu haftalarda oluyomu yoksa acilma sancisimi ilk gebeligim
Symirna Newannis ben 36. Haftadayım bu hafta uckez oldu.hatta ınanmıcaksın az once oldu ayaga kalkamadım uzandım suan.umarım bılgısı olan bırı tez cevap verır😞
Symirna Newannis sımdı netten okuyorum pelvıs kemıgının genıslemesı ve bebeğin basinin asagiya dogru yerlesmesi yaziyor ama?bilemedim pztesi kontrol var soracagim.alt karnimda semsert oluyor tas gibi
Sahinsec Newannis 35. Haftamdayım bende de aynı şekilde var ağrı kasıklarımda oturduğumda bile oluyor kıpırdayamıyorum hiç
Fatmaerturrk Bende 36 haftadan beri yasiyorum hareket ettigi icin demisti doktor suan 38+4 günlüğüm hala var keskij bi sekilde bazen yatarken bile canimi yakiyo magnezyum vermişti
Symirna Newannis aynen zar zor gıttım acaba vx ıhtıyacım geldı de ondan mı dıye ama o da degıldı resmen aglayarak geldım yattım.sımdı hareket edınce oraya ıgneler batıyor gıbı 😞
Newannis Symirna Allah yardimcimiz olsun insallah sag salim gecer bu gunler kucagimiza aliriz yapcak biseyde yok doktor ada soledim hic bi tepki vermedi
Symirna Newannis amin arkadasim.bu dr lar beni delirticek bana da aynisini yapiyor ne desem normal diyor bana.secme sansim olsa coktan degistirirdim de suan da mecburuz iste😞
Nur-11 Bende de var 36 haftalığım belimde kasıgımda girip çıkan ağrı var bacağıma vuruyor ve mide bulantım var cok fena bulantıya dayanamıyorum acile gideceğim
sulehanim Maalesef bendede var vaginanın kanlanması arttığı ve esnemeye çakşıştığı için oluyo yani normal bişi doktoruma sormuştum yatınca geçio biraz benimkisi sizde yatın