SedaSoner ben özele gidiyorum ama şeker yüklemesini devlet Hastanesi'nde yaptırdım, hatta kan ve idrar tahlillerimi de devlet Hastanesi'nde yaptırıyorum. Bunlara ekstra ücret ödemek bana saçma geliyor 🤷 tabi benim doktorumda buna müsade ediyor, istediğin yerde yaptırabilirsin diyor.
Devlet Hastanesi'nde herhangi bir doktordan randevu alıp yaptırabilirsiniz, eczaneden sıvı içeceği alıyorsunuz 8-10₺ gibi fiyatı var, sonucu da kendi doktorunuza götürürsünüz