2020anneadayi Merhaba Anneler ve Anne Adayları, size bir şey sormak istiyorum. Ben şuan 10 hafta gebeyim geçen doktora gittim 1 hafta geriden geliyor yani 9 haftalıksın şuan dedi aynı şeyi yaşayanlar var mı kafama da çok takıyorum
Yenianne65 2020anneadayi benim öyleydi canım hatta 10 gün geriden geliyordu geç döllenme olduğu için sonradan bebek kendini toparlıyor ayrıca bir hafta geriden olması sıkıntı olmaz sıkıntı olması için 2 hafta dan fazla geri olması lazım yani seninki çok normal zamanla toparlar beslenmene dikkat et yeter
2020anneadayi Yenianne65 2020anneadayi Çok teşekkür ederim kızlar , insan bi telaslaniyor doktor öyle diyince ama sizlerde yaşadıysanız normal demek ki
Eminapasali İlk haftalarda bana 2 hafta geri dendi ama ay geçtikçe bebeğin kilosu kendini ileri götürüyor hiç merak etme bisey olmaz
2020anneadayi busra2512 benim de 1 hafta dedi bakalim birdaki randevu da tam beli olur artik büyüdümü halen Geriden mi geliyor
busra2512 2020anneadayi belli bir süre sonra dengeler belki zaten çok sorun olacak bir durum değilmiş