Nurcan7575 6 haftalığım bugün lekelenmem kasik ve az bel ağrım oldu acaba korkulacak bir durum mudur?
Tstnptt Nurcan7575 doktora git cnm bnm de olmuştu düşük olmasın diye iğne vurdular bide progestan başladılar şimdi 10 haftalık yeni bıraktık ilacı
Seymk Nurcan7575 benim doktorum bir damla bile kanama olsa mutlaka hastaneye geleceksin demişti. Doktorunuza ulaşma imkanınız varsa sorun isterseniz ya da bi acile gidin. Bazen yerleşme kanaması da oluyor diyolar ama riske atmayın bence
Pnr_pnr Merhaba Canım bende 6 haftalık hamileyim çok ayakta durmaktan ve yorgunluktan oluyor lekenin beyaz gelmesi normal
Tstnptt Nurcan7575 rica ederim cnm içini rahat tut sağlıkla hayırla günü gelince al kucağına bebişini inşallah
Pnr_pnr Merhaba Canım bende 6 haftalık hamileyim çok ayakta durmaktan ve yorgunluktan oluyor lekenin beyaz gelmesi normal ama lekenin rengi farklıysa zaman kaybetme hastaneye git
Ummugulsum_44 Nurcan7575 açık renkse korkma akıntıdır o leke diyince kan sandım kan olursa doktora gitmen daha doğru