Eaa_00 Marina 32. Haftadayız kasılmalarım olduğu için nst çekildi değerler 25 de acaba sancı görünüyor mu onu merak ettim doktor Progestan verdi
aksu5334 Bende 33+4iken çektirdim 26 çıktı benimde nst normal dedi. Geçtiğimiz pazartesi yani. Erken mi böyle çıkması