Cz34 Ranabereninannesi Ben 31 haftalıkken ilk nts ye girdim sancı çıkmadı yinede komtrol amaçlı baktılar
iremss Ranabereninannesi 33+6 da randevum vardı, ilk o zaman girdim, sonrasında da düzenli her kontrolde giriliyo zaten ama herhangi bir şikayete göre daha erken nst ye alınanları da görüyorum hastanede
Ozgdnc 30.haftadan beri giriyorum, ikiz gebeyim Tekil gebeliklerde 32den sonra başlıyor diye biliyorum
2z-nns Ben haftaya 25'te gireceğim. Oldukça erken ama ikiz gebelik. Riskli olduğu için sanırım... normalde de ağrılı geçen bir gebelik benimki.
Symirna Ranabereninannesi yok sancım hıc çıkmıyorda ben yurtdısında yaşıyorum belkı burda boyledır sadece neden bende bılmıyorum🙈