37 haftam doldu artık doğumu düşünmeye başladım. daha ziyade acil bir durum olursa ne yapmak gerekir bu konular aklıma geliyor. mesela gece sancı geldi vs bir şekilde gerekti ve hastaneye gittik diyelim. çatı muayenesi yapılmamış belki de normal doğuramayacak gebe sabaha kadar doktoru mu bekliyor, açılma olursa doktor mu çağırılıyor veya nöbetçi doğum doktoru oluyor mu hastanede? işler nasıl işliyor tecrübesi bilgisi olan var mi? veya yine gece gidildi bebeğin kalp atışları iyi değil acil sezaryen gerekli. yine hastaneye doktor mu çağırılıyor ne yapılıyor? 🙄