Eminapasali Selamlar kendi isteğimle mesela 38. Haftada normal doğuma uygunsam suni sancı isteme şansım oluyor mu skolyozum ve bel fıtığım var cok agri cekiyorum
Btl_zngn Eminapasali hayır canım kendi gelmediği sürece 40.haftaya kadar bekliyolar ancak bi sorun olursa yaparlar 40tan önce sıkıntı yoksa başlatmazlar 40tan sonrada pozisyon uygunsa bebeğin baş gelişse öyle başlatırlar
Sunshine1 Benim de rahatsızlıklarım Var doktorum hamileliğin başından beri 37. Haftada alıcaz sezaryen ile diyor doğuma