Hamileliğimin 12.-13.haftasında yogun bir kanama geçirdim sabah akşam progestan kullandım 1 ay boyunca kanamam devam ettisonra kesildi kanamam ama doktorum 32.haftaya kadar kullanmamı istedi suan bebişim 39.haftadayız ama hala gelmeye niyeti yok acaba kullandığım ilacın mı etkisi ? Bu problemi yaşayan oldu mu acaba