Mervasya Ya az önce yatıyordum karnımda bir seyrelti hissettim kıpırtı gibi ne bu yoksaa bebişim miii🥰
Zehra321 Mervasya daha o kıpırtılar ne ki benim oğlan gibi elini ayağını çıkarmaya başlayacak daha 😅😃
Mervasya Ay çok farklı birşeydi🤭 inşallah doğru hissetmiştimdir inşallah o günler de gelir sağlıkla büyüsünler de
Kakulimmm Mervasya bende de bir kez pit pıt olmuştu gorumcem bebek demişti 😊😊 muhtemelen sizinde öyledir 😊
ikiprensannesiiii Mervasya bende iki hafta önce hisettim rüya gibi hayal gibi birşey 2-3 sn flan ama.oyle birseyse bebektir 😍
Ponciginannesi_ Mervasya bebiştir canım şimdi kıpırdanmaları çoğalır. Ben geçen birşeye ağlamıştım büyük bir hareket etti resmen sarsıldım 😔 gerçekten herşeyi hissediyorlar
EbruIrmakAhmet Mervasya bebektir artık canım benimki baya sert vuruyo artık bende 21 haftalık hamileyim hızlanır bu hafta gör bak