Ciddi boğaz ağrısı enfeksiyonu geçiriyorum.gece daha şiddetleniyor doktora gittim ancak largopen antibiyotik verdi bi işe yaramadı.37+3 haftalık hamileyim son haftalar bebeğime bişi olur diye korkuyorum.keçiboynuzu pekmezi önerdiler deneyen bilen içen var mı.1 tatlı kaşığı bile içsem bebeğe zararı olur mu deneyen kullanan boğaz ağrısında tecrübeli olan anneler varsa yardımlarınızı bekliyorummm🙏🙏