Sahinftma Merhaba arkadaşlar hazır indirimler varken bebek bezini stok yapayım diyorum mayıs gibi doğum olacak erken mi emin olamadım hazır indirim de varken alsam mı molfix düşünüyorum kullananlar memnun mu merak ediyorum
Darkgod Sahinftma Molfix aldım 120 li stok yapmıyorum pişik olur eder de elde kalır diye teni kabul eder ise Molfix ile devam edeceğim
Nhr682 Sahinftma Bende molfix aldım ama sadece 100 lü 1 paket. Çocuga bağlı cocukta pişik yaparsa değiştiricem cocuga bağlı birsey bence stok yapma derim ☺️
juliet Sahinftma ay evet bende düşündüm ama pişik olur tenine uymaz diye vazgeçtim. İlk hangisini denemek gerekiyo acaba
Talentedmom Sahinftma bence stok yapma belli bebeğine iyi gelmicek önce denemelisin ben öyle yaptım sadece bir paket aldım prima pişik olmaSa alırıö Bebek bezleri Aten hep indirime giriyor
Luisluis 240 lı 1 numara 1 paket,232 Li 2 numara 1 paket molfix aldım fiyatı çok uygundu Trendyolda. Pişik fln yapacak gibi olursa da eş dost birine veririm yapacak bişey yok 😀
Yenianneadayi2208 Sahinftma bence stok yapmamalısın.İyi marka diye bebek bezi stoğu yaparsın sonra pişik yapar bütün stoğun çöp olur.bende mayıs sonunda yapıcam önce alayım stok yapayım dedim sonra vazgeçtim.Sleepy almayı düşünüyorum 2 paket 1 numara alıcam o kadar.
Sahinftma Benim bebeklerim ikiz olacak 184 lü paketten 2 paket almayı düşündüm 1 ayda yaklaşık 200 tane bez kullandıklarını söylediler bir paket mi alsam bilemedim 😐