Aysegnl51 Zeynep045 ben cihazı takip ettim mesela o sancıların yükseldiği yerlerde karnım baya kasiliyordu ve adet sancısı gibi oluyor sonra rahatlıyorum.
Minnosun_annesi Benm nstde bundan daha fazla cikio sanci ama tik yok ama eger sancilarn 10 dakikada 1 5 dakikada 1 gelrse baslamz oluo dgerlerine yalanci sanci olarak dio doktor
Minnosun_annesi Aynn ole ben 2 dir gdyrm kontrole once nstye koyuyo bakio sancilar 80 100 leri goruo snra cati muayenesi yapio hc acilma yok bn seni nasl dogurtacam dio 🙂
Minnosun_annesi Bnmde 34+5 te basladu suan 36+3 dewam edilio ama vakti gelmeden cicekte acmio onunda var bir saati saglikli sihhatli dogsunlarda hayrlisyla 🙂