Kızlar merhaba 👋 kısmetse mart sonu doğumum var ve yeni doğan 0-3 aylık tulum ve altlı üstlü takımlar olarak toplamda 20 takım kıyafetimiz var. Az mı yoksa normal mi ? Bir iki takım daha almayı düşünüyorum da siz toplamda kaç kıyafet aldınız 0-3 olarak ?
(kıyafetlerimizin sadece birkaçı ayaklı tulum,diğerlerini hepsini ayaksız aldım çabuk büyür de bacaklarını kasar diye)