Çok şükür 22 Mart Regaip Kandili günü doğum yaptım. 09.40 ta sezaryen ile doğdu bebeğim. 32. Haftadan beri makat pozisyondaydı ayrıca 4 defa kordon dolanmış boynuna. Çarşamba günü kontrol için gitmiştim doktorum yatış verdi ertesi sabah doğum için alalım seni dedi. Tabii ki çok şaşırdım hem sevinç hem şok 😊 Ayrıntılı olarak daha sonra yazmauı düşünüyorum. Herkese hayırlı doğumlar.. sağlıklı bebekler mutlu lohusalık geçirmeniz dileğimle 💕🙏🏻🌸😊👨👩👧