Ya ben 7 hafytalıkken doktora gittim özelde bebeğimin kalp atışını dinlemek için başlamıştır diye doktorum görsel olarak gösterdi ama sesi şuan değil 1 hafta sonra duyarız dedi bir şey yoktur inşallah şuan 9 haftalık oldum c tesi eşimle gidicem de yine de kafama takıldı işte