Senarslanceliktas arkadasimin doktoru ilk kürtaj sonrası ben bide kimyasal gebelikte yaşadım ilk doktorum bana iğne kullancan şimdiden aspirine başla demişti mart ayında yaşadım onuda ocakta kürtaj olmuştum sonra denedim denedik yumurtlamam oluyor ovulasy9nla denioduk tutmayınca işte ekim gibi arkadaş dedi bide benim doktora muayne ol bende gittim adetin 3.günü çok rahat bi doktor stres yaratmayan güler yüzlü ve çokta geleni vardı bana dedi herşey güzel eşimden test istedi verdi mukemm el cıktı değerleri sana gel klomen vereyim sonrada catlatma iğnesi deneyelim takip yapalım dedi bende tm dedim 5 gün kullandım sonra bi tne yumurtam 19mm oldu iğne verdi.yaptilar ben tabi aman tutmaz buda bahtim yok dedim adetim bi geçti arkadaş dedi test yap yok be olurum adet dedim hop yaptım cıktı kan verdim pihtlsma var iğne kullancam die gebe kaldım hemen 2.değerden sonra muayne gttm iğne istedim gösterdim testimide oksapar 0.4 bu sana yeter dedi bende güvendim ne bilim uğurlu geldi dedim hamile kaldım felan sevindik eşimle sonra kese idi bebek oluşması idi kalp.sesi dinleme herşey güzel ilerledi zaten bende hep güzel başlıyor kalbi duruyor hop güm güm 170 de atan kalp durmus ve bize dediği alakası yok iğne dozuyla genetiğe bile gitmenize gerek yok dedi sadece kürtaj yaptı patolijde noraml çıkar onada göndermeye grk yok siz 3.ye olmadi 4.ye bakicaksiniz dedi bizi şok etti hatta o kadar sasirdimki böylesi bi sürü gebesi olan tecrübe üst düzey olan bi doktor nasıl boule der dedik ama ben araştırdım çok doz yetiomu die bi test varmış artı kiloyada bakilirmis hiç jbiri olmadi direk yeter dedi gittgme bin pişman oldum