Rabia83 Kocaeli41 ben akademi de yapacağım canım yeni görüştük sezeryan 3900 normal 4200 dediler belki fikir olur sana da
Abgkrgz41 Kocaeli41 canım bende gidiyorum daha sormadım bı arkadaş da gidiyor du 4200demisler yanlıs hatırlamıyorsam pazartesi günu gidicem sorarım
Nltka Aşağı yukarı 4 bin bulur diye biliyorum . 2019 fiyatları 3 küsürdü zamlanır dediler tekrar soramadım . Pazartesi kontrole gidip fiyatı tekrar sorucam . Pazartesi beni yine bu postun altına etiketliyip hatırlatırsan söylerim
Kocaeli41 Rabia83 doktorun kim canım bende suan oraya gidiyorum arzu hanım doktorum ama dogum ücretlerini konusmadık daha
Rabia83 Kocaeli41 canım. Ben Nuri bey e gidiyorum geçen pazartesi oradaydık girişte hasta hakları birimine girdik tüm detayları öğrendk 👍 şuan kaç haftalık oldun canım
Rabia83 Kocaeli41 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Zaman o kadar huzlı geçiyor ki daha dün gibi yeni öğrendiğim zaman 🤗 bazen diyorum artık gelsin seveyim bazen de diyorum keşke bitmese hamilelik
Kocaeli41 Rabia83 bende hiç istemiyorum ya hep içimde kalsa diyorum bazende sevesim geliyor iste geciyor zaman senin Ne kadarlık 😊😊 Derince de oturuyorum sen
Kocaeli41 Abgkrgz41 ben suan akademi hastanesi arzu hanıma gidiyorum ögrendipimden beri medikal parkın ücretinde merak ediyorum oyızden sormak istedim cok fark olmasa belki düşünürüm diye
ipekgncozcn Kocaeli41 bende arzu hanıma gidiyorum yılbaşından önce 3100 tl di fiyat sezaryen normal aynıydı.