Herkese selamünaleyküm hanımlar ☺️☺️🤗🤗💕
39+4 günlük biricik kızıma hamileyim. Bugün de kontrole gittim. Sancım çıktı ama doğum yapacak kadar değil dedi doktorum 😅😅 takip et dedi. Alttan muayene etti. Dedi başı iyice inmiş. Açıklığın da dedi bir parmağım giriyor. hani hafif kanama olabilir normaldir korkma dedi. Şimdi kızlar geleli 4.5 -5 saat oldu ve kahverengi akıntı gibi gelmiş. Onla mı ilgili yoksa Nişan da böyle birşey mi???
Şimdiden teşekkürler🌼🧡